SOFFAN KOMMER IKVÄLL!!

Äntligen!!
Elsk ringde precis och sa att soffan kommer kl 17! YIPPIE!!
Synd bara att jag jobbar kväll för jag vill ju se den på en gång, nu längtar jag som en tok tills inatt då jag slutar så jag får se den.
Tänk att äntligen kommer VÅR soffa. Fy tusan så mysigt!! Som vi har längtat, jag tror att Elsk har sagt varje kväll "nu vill jag att soffan ska komma, tror du den kommer snart?"

Det kommer bli ett helt nytt rum! Så himla underbart det känns. Äntligen!!

Jag dammsög imorse och sen åkte jag till Dust och gjorde bort stallet med racerfart. Det var jättehärligt väder att rida i men Dust var spänd och flög i luften för minsta lilla.
Hämtade ut Ellos paketet före jag åkte till stallet så hem och duscha och sen öppna det. :) hih, nu har jag en till "tröja" man kan ha till leggings så himla skönt.

Fick snabba mig och styra undan de gamla sofforna till ett hörn av vardagsrummet så den nya ska rymmas, Elsk får åka hem i racerfart från jobbet så han hinner innan dom kommer, vilken tur att jag dammsugit idag!

Imorgon kommer Paps! <3

Nu ska jag åka till jobbet!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0