Nu har mamma åkt

..och det är tråkigt!
Imorse följdes vi åt till stallet och släppte ut hästarna, mamma mockade sen medans jag red. Fast det var så halt på vägen så jag kunde bara rida runt gården och så, tur den är stor!
Sen åkte vi hem och mamma lånade badkaret och jag slappade i sängen.
Har hämtad P´s jacka hos D och våra pengar innan mamma for hem.
Just nu har vi tvättid och bara slappar, men jag har ganska tråkigt.

Jag gillar inte söndagar. Speciellt när man inte har nått kul att göra. Dessutom blir det så tomt när mamma åker. Och jag har ingen lust att jobba kväll till veckan. Jag vill göra nått roligt ju! Typ..jobba med nått skoj, eller plugga nått skoj eller nått.

Suck.

Kommentarer
Mamma...

Thx för i helgen, det var jättemyyys... Zelda satt på badkarskanten och undrade vad jag gjorde där, där du eller husse brukar vara ;-) Men det var en skön slappis-stund och jag blev varm igen efter stallturen!



syns snart igen!

kram-kram

Datum: 2008-10-19 Tidpunkt: 20:25:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0