Min mamma är här!

Nu är min mamma här!:) och kisse Margit också! Hon fick sova i vårt rum..har saknat henne! (ja mamma också förstås men det var längesen jag träffade Margit!)
Igår så for vi direkt till stallet och backade in hästtransporten i maskinhallen, sen fick den stå där och bli varm medans vi mockade åt Dust. Jag kunde inte rida för vi har inga broddar.
Ungefär då kom Elsk så sen började vi spraymåla, eller jag var mest i vägen tror jag så mamma och Elsk målade mest.
Det gick snabbt! Och sen fick jag lämna transporten där inne tills ikväll så den kunde torka lite innomhus, så himla snällt!

Åkte hem och åt pizza.. och lite godis :)

Idag har det snöat lite! (men inte mycket) och nu ska vi äta typ lunch, sen ska vi in till stan.. Elsk slutar 13 idag! Men det blir ingen ridning idag heller för det är fortfarande för halt för det :(

Ska kvällsfodra iaf, sen ska Elsk och jag på fest :) Men jag har utsläpp imorgon så får se om jag åker hem när dom åker på krogen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0