Ligger i soffan

Ligger i soffan och segar, man kan tillbringa väldigt mycket tid i denna soffa, haha.
Har haft G&M på fikabesök, mysigt! Roligt att träffa dem igen, var ju ett tag sen.

Jag borde egentligen ta mig upp ur soffan och åka ut till Dust..men det går lite segt just nu. Jag försökte få Elsk att följa med och göra mig sällskap, men det ville han inte. Suck. Just idag kändes det både väldigt tråkigt och väldigt ensamt och väldigt jobbigt att åka ut. Men man måste ju.. han är ju världens goaste Dust så bara man pussar lite på honom så blir man ju gladare.
Men det är ju det här med att ta sig upp ur soffan, ta på sig ridkläderna och åka iväg som tar emot.. haha.

Nej nu måste jag nog försöka övertala mig själv att fara..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0