Kallt som i graven

Gud så trött jag var när jag vaknade, fast att jag nog somnade nästan på en gång när jag la huvudet på kudden.
Är så fruktansvärt kallt här på morgonen, jag höll på att frysa ihjäl trots att jag hade pyjamas på mig!!

Idag ska jag åka direkt till Dust efter jobbet, sen ska vi hämta släpet, lasta gamla soffan + säng och åka till Öredalen! :) Det blir mys!
Skönt att slippa laga middag också! ;)

Msn har försvunnit från min dator. Förstår dock inte hur men på nått sätt har den gjort det!

Kommentarer
Sofie

Mysigt att åka till öredalen, ska ni stanna där? I vinter måste vi ju åka dit tillsammans, var ju så himla mysigt sist!! puss!

Datum: 2008-10-28 Tidpunkt: 20:24:19
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0