Jag vill dammsuga

Fruset ute, under 0an när jag vaknade så jag antar att det är för halt för att rida redan.
Tänkte att jag kunde dammsuga före jag far till stallet eftersom det var för att hinna det som jag klev upp tidigare..
Men kom på att jag inte vet om man vågar dammsuga vid den här tiden? Fast visst borde man väl kunna göra det, jag har ju blivit väckt vid 07 av byggarbetare som borrar så sängen skakar, när man jobbat natt.

Man vill ju inte bli ovän med grannarna heller.. men jag VILL dammsuga nu, annars blir det ju så stressigt. För jag vill avvakta lite med att åka till stallet så jag får rida istället för att bara promenera med honom!!

Dumma väder..och dumma motorvärmarstolpe som icket fungerar.. Den ena går 1 timme fel (iofs lite lättare att ställa då) och den andra väldigt många timmar fel..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0