Blåsväder

Var ut i blåsvädret igår, huga vad kallt det blir när det blåser i ordentligt! Dust var extra uppe i varv som han lätt blir när det är sånt väder!
Tog samma runda som på onsdagen, fungerar bra, blir ganska precis 30 min beroende på hur fort han skrittar =P

Var sen in och fikade med stallägaren! Mysigt. Nu har vi bestämt hur vi ska göra nu när det bara är jag som är inhyrd! De ska ta in Dust varje dag, så jag behöver inte alls tänka på det! Och sen så ska jag släppa ut varannan helg istället, och sen försöka hjälpa till lite mer typ i kring jul och så så skulle dom hjälpa mig med honom då så jag får åka hem! Snällt va? Jag tror det blir superbra!
Så i helgen ska jag släppa ut, tänkte att det passar bra för nästa helg ska vi ju på D´s 30års fest och då kan det ju bli ganska sent. Nu ska vi iofs på firmafest i helgen också men jag tänkte att eftersom jag ska köra så kan jag åka nästan direkt ut till hästarna, jag fick släppa ut dem tidigt!! :)

Ska packa ner ridkläderna nu, sen åka till jobb. Tänkte nämligen fara ut till Dust direkt när jag slutat!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0