Vattenbyte i akvarium

Har bytt vatten i akvariumet och sagt hejdå till en fisk med megaögon. Stackars firre!
Blev ingen handling, jag orkar inte. Jag är helt slut fast jag inte gjort så mycket mer än att springa till och från tvättstugan.
Men imorrn måste vi åka, för det finns i princip ingen frukost så jag kommer ha problem imorgon. Men nått kommer jag säkert på.
Idag mår jag inte så bra. Slank ner en lussebulle på jobbet, frasses till middag och lite godis. Inte bra! Måste skärpa mig, jag blir ju så glad när det går bra. Men så lätt att "ramla dit" när man är stressad/hungrig/mår dåligt. Blääk på mig.
Nya tag imorgon!

Såå ont i halsen. Men hittade Mucoangin tabletter (smärtstillande halstabletter) så lite bättre blev det ju. Måste nog ta en till snart. Men smaken är ju så äckligt också domnar tungan också bort!

Jag måste tvätta Dustys svans och rengöra alla saker som ska hem till Paps. Måste göra det innan söndag. Men när ska jag orka? Skjuter bara upp det.

Nu Desperata...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0