Trött tröttare tröttast

Ursch vad trött jag är. Har varit megatrött hela dagen faktiskt.
S liftade med mig till bussen när jag slutat jobbet, var mys att prata en stund med henne. Vilken fuskis som får ha helg redan nu! Vill jag också ha..
Åkte sen ut till Röbäck och hämtade transporten. Var ganska halt upptäckte jag påväg till stallet då jag råkade glida lite.
Sen så är bilen dum, den immar igen. Suck. Såg nästan ingenting tillslut utan fick öppna rutan och sitta med skallen utanför sista biten hem.
Höll på att toucha ett rådjur också, så jädra nära, den galningen vände ju tillbaka mot mig istället för att fortsätta över vägen..

Var så hungrig så jag skakade i stallet så det blev ingen ridning..Mockade lite snabbt och åkte hem och gjorde middag..
Men imorrn är man ledig för Dust ska till ATG. Måste upp tidigt ändå, ska vara där 9.30.


Håll tummarna!

Godnatt!

Kommentarer
Curant

Jag håller tummarna allt vad jag kan!!!



Datum: 2008-11-11 Tidpunkt: 22:45:11
i

jag håller alla tummar och tår, allt som går!!!!!

Datum: 2008-11-12 Tidpunkt: 07:58:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0