Tomtar överallt och sammanfattning av dagen..

Idag for vi hem till Paps direkt efter att vi hade släppt ut hästarna. Fick frukost där, mums.
Packade in alla ridgrejjor i sadelkammaren. Den blev ganska...proppfull!! :O Tog med mig vintertäckena upp.
Fikade sen, mums.
Kollade sammandraget från Globen på TV sen, fast somnade en stund. Åt god middag, fick matdosa, tack Paps!

Tog sedan med oss mitt julpynt och R´s biltransport. For till mamma, där blev det fika och Elsks föräldrar kom också dit. Mamma spelade in det andra sammandraget från Globen, själva showen åt mig, snällt :) Hon ska ta med det när hon kommer.
Så fick vi våra julgardiner och jag fick låna en kruka så jag kan köpa en hyacint. Vars jag nu ska ha den, Elsk muttrade nått i stil med "tomtar överallt, du är som ett litet barn" när jag sprang runt och ställde ut alla tomtar. Men alltså, jag ÄLSKAR tomtar, jag ÄLSKAR julen, och jag ÄLSKAR allt runt i kring.

Satte upp julgardinerna direkt när vi kom hem, det blev så himla mysigt, jag älskar det! Tack snälla mamma för att du valde ut dem och köpte dem åt oss så vi fick några till sist!

Och tack Paps för julduken den blev perfekt på bordet :) hihi. Så himla mysig lägenheten är nu, jag längtar efter julgranen, undrar när vi kan ta in den?
Ska nog klä min lilla julgran som vi ska ha i vårt rum, imorgon. Om jag hinner innan jobb, jag tänkte faktiskt sova ut imorgon för det har jag ju inte gjort på 7 dagar och min förkylning tar kål på mig. Så Dust är viktigast iaf!

Har varit en supermysig dag och det var skönt att få komma hem. Längtar tills nästa gång redan!

Kommentarer
Kusin E

klart att jag har blogg:D

Datum: 2008-12-01 Tidpunkt: 12:21:27
Blogg/URL: http://eyliiin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0