Tisdag idag, blöt tisdag tyvärr..

Snart dags att åka till jobb, tycker faktiskt att jag hunnit med rätt mkt idag.
Har varit hos Dust, han är söt.
Har röjt undan lite här hemma med förhoppning att Elsk ska dammsuga.
Och dessutom tränat.
Skönt!!

Men nu ska jag leta åt några kläder och göra mig klar för att åka till jobb. Min ena lins jävlas lite med mig så jag har plockat med mig glasögon och linsvätska så får jag gå och ta ur den i värsta fall. Förstår inte varför den börjar jävlas.

Vilket påminner mig om att jag måste beställa fler linser...
Suck. Ännu en utgift!!

Nej, kläder var det...

Kommentarer
vansinnet

Ja, man brukar få ont på de allra konstigaste ställen, när man har så kallade sexrelaterade olyckor. ;-I

Datum: 2008-11-19 Tidpunkt: 09:38:17
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0