Sovit bort kvällen

Så har man sovit bort nästan hela kvällen då. Däckade i soffan efter middagen. Elsk försökte att väcka mig så jag inte skulle få så svårt att somna ikväll men det gick inte så bra. Mamma ringde men kommer knappt ihåg vad vi pratade om.
Skitrött!

Piggare nu iallafall, slutar väl med att man blir FÖR pigg istället såklart.

Dutt var ulledullitgullig idag. Söta häst. Han är så himla söt när han får isbjörnspäls för han ser ut som en ponny då. Också blir han så krammysig.

Drygt väder ute idag. Jag gillar att det snöar men är jobbigt med snöstorm så man blåser bort när man går ut. Men snö är mys. Längtar tills man får adventspynta!!!

Ska nog se film med Elsk nu men han kommer säkert att somna.
Måste nog fylla vatten i akvariumet för jag blir kissnödig att lyssna på det.

Nu vaknar kisse. Hon har sovit med mig på soffan hela kvällen. Söta fina kissemiss!

Kommentarer
Fiaw

Sv: Visst är han =)

Han kommer ursprungligen från Tyskland men importerades när han var tre tror jag. Jag köpte honom från en tjej i Sthlm iallfall :)

Datum: 2008-11-25 Tidpunkt: 10:07:34
Blogg/URL: http://guldfisk456.blogg.se/
vansinnet

Jag är också astrött just nu. Önskar jag fick lägga mig och bara sova. Men det är svårt med en liten vildbasare i huset. Får vänta tills hon också ska sova.



Loppan är också isbjörn i pälsen. Fast hon är väl kanske mest brunbjörn?

Datum: 2008-11-25 Tidpunkt: 10:22:49
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0