Snart dags för jobb igen

Nu är det snart dags för jobb igen, huvva. Jag gillar inte måndagar på kvällsveckan, det är värsta dagen. Sen går det lite bättre iallafall!
Har bara degat idag, orkar inte göra något vettigt känns det som. Tog hand om Dust och fixade i ordning i stallet bara, sen hem.
Käkat lite korv till lunch och legat i soffan med kisse. Hon ligger på sin filt och sover, min söta!

Hoppashoppas att Elsk är vaken när jag kommer hem. Det vore mys!
Imorrn måste jag nog försöka städa lite här hemma, jag har stökat ner så hemskt :P Kanske dammsuga lite också!

Såg iaf en bra film igår, Irene Huss - Glasdjävulen. Men Elsk sov sig igenom hela filmen som vanligt. Haha. Han skulle kanske se den i veckan när jag jobbar ist.

I helgen är det Astra IF fest. Elsk ska också ut då, så då kan vi ses ute. Blir nog skoj!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0