Överlevde

Jag överlevde jobbar kvällen och pålle har fått nya vinterskor!
Så nu slipper jag oroa mig för halka iallafall.
Dessutom har jag pratat med min söta vän om lån av hästtransport och det verkar lösa sig! Tack söta du! <3

Så imorgon ska jag rida och sen städa lite här hemma för på fredag fyller Elsk år! Så då måste det vara fint!

Fick förresten ganska ont i skallen efter middagen, men då fick jag "migränmassage" av en arbetskompis, och efter typ en timme eller så lättade det! Så nu känns det mycket bättre, även om jag känner att det ligger och lurar fortfarande. Så har jag tur har det gått över till på fredag! Hope so..

Nä, nu kanske man ska ta och söka åt sängen? Elsk har iaf plockat undan massa här hemma så det är jättefint, så jag behöver typ bara dammsuga imorrn, det är nice!

Fick dessutom ledigheten beviljad när Dust ska på Atg!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0