Julskinka

For på Ica efter träningen och handlade, hade typ inget hemma till frukost så jag var jättehungrig eftersom jag inte ätit så mkt innan träningen.
A berättade att hon hade hittat julskinka där igår så jag var ju givetvis tvungen att köpa det! Ååååh så gott. Inte lika god som den riktiga julskinkan förstås, skivorna är ju så tunna, men nästan iallafall!
Var tvungen att köpa "farmors-osten" också, Wästgöta Kloster, den svarta. MUMS!

Så nu är man lite mättare iallafall.

Försöker övertala Elsk att han ska åka med mig till stallet och hålla mig sällskap, kändes riktigt tråkigt att åka själv. Dessutom har vi inte ens valt ut julgranen som vi skulle få ta men jag antar att jag inte kan få honom till det nu. Kommer väl sluta med att vi köper en julgran istället för att han alltid vägrar följa med och kolla. Man måste ju göra det på en helg för annars är det ju mörkt och då är det svårt att se hur julgranen ser ut ju!
Får väl se om han hänger på.

Försöker få bort huvudvärken också jag vill inte ha ont i skallen ikväll, det är ju Astra IF fest ju! Men det verkar ju som att jag får dras med den. Tur den inte är lika hemsk som igår iallafall!

Kommentarer
Monixx

Ja just det ja!

Gå ut och titta ut en fin julgran kanske man skulle göra snart! Tack för påminnelsen, hörru. ;-)

Datum: 2008-11-22 Tidpunkt: 13:06:08
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0