Ingen träning

Ligger i soffan, ska snart kila ner i tvättstugan igen. Har äntligen fått tvätta mitt kattnerpissade duntäcke. Jävligt drygt att det ska vara så svårt att få tvättid, inget kul när kisse "gör en olycka" ibland. Luktar inte så gott om man säger så.
Dock verkar det inte ha fungerat så bra i torktumlaren trots att jag hade 6st bollar i? Tycker vissa av "rutorna" med dun bara hade en dunboll i sig, det har inte spridit sig. Undrar om tumlaren är för dålig eller om jag gjort fel?

Elsk är och tränar nu, eller han är väl snart påväg hem. Jag kunde inte följa med pga mitt hemska halsont. Man ska tydligen inte träna då. Och det är väl kanske lika bra för nu börjar förkylningen tränga sig på också. SUCK.

Ska åka och handla senare, men kom på att det är ju löning idag för de flesta så det lär vara smockat med folk. Väntar därför ett litet tag innan vi åker. Måste skriva handlingslista också.

Och på tal om listor, borde skriva önskelista.

Nu kom Elsk hem!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0