Yippie!

Dust är mindre svullen idag!! Åååh, käraste mysigaste älskade häst! Hinner jag skritta honom imorgon? Jag och A ska ju "springa" en 5 km imorrn så man har det i benen innan Vårruset. Det är någon slags "tävling" som annordnas varje onsdag med start under Tegsbron. Kostar 20 kr! Lät skoj! Så vi bestämde oss för att göra det imorrn om det inte är skitväder! Ska bli skoj..

Har idag hunnit packa klart en låda till.. Röjt ur det "blå skåpet" (som INTE Reinfeldt skitit i, det är någon annans det ;) haha) med datagrejjor så nu ligger de fint i en kartong.. Måste göra ett rikigt stort ryck på vårt rum också.. Filmer och böcker ska ner, sen en massa "rat" (haha sånt som man använder men som man inte har tillräckligt mkt av för att de ska vara i en kartong!)

Måste komma ihåg att se till så att det blir en elr kanske två kartonger över till det porslin som är kvar i köket också.

Nej nu ska jag fortsätta att jämföra elpriser, skitskoj! :P haha. Ringer Paps emellan varven och funderar och frågar :)

Kaffe kanske också skulle vara gott.. :)

Elsk spelar ändå så... :(


PSST! Jag har fått SÅLT SADELN!! fast vet inte hur mkt än, den ligger ju på tradera :D

Kommentarer
Mamma...

Du är duktig som jobbar på med att kolla elpriser o sånt! Och vad roligt att du får sadeln såld! Bra att han är mindre svullen du ska se det ordnar sig... Lycka till med springet, nu är jag trött o skriver bara fel ;-) Godnattkramar!

Datum: 2008-05-13 Tidpunkt: 21:50:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0