Tillbaka i husum

Tillbaka i husum igen!
Härligt!

Har varit med A och sett Takida spela akustiskt på Örnexpo idag. Fy fan vad bra det var!! Man fick ju rysningar nanting!! :) Skulle lugnt kunna se det igen och igen och igen... Vilken jävla skön röst han har, även live! Den var ännu mer magisk live tror jag!

Nu ska Elsk gå ut till bilen och hämta mitt vin ;) och sen kommer bror (mr P) och hämtar oss :) wee! Blir nog nice!
Kom dock på att jag inte hade några bra skor för fotbolls spelande, men jag brukar ju bara vara ivägen då ändå så :P

imorrn, blir det grilla med A :D och så kommer nog bror (mr P) med oss upp då!

Kommentarer
Anonym

Hej! I min blogg coachar jag både mig själv och andra i självkänsla. Skriver såklart även om min vardag och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund! Varmt välkommen in! Släng gärna in en kommentar också! Kram

Datum: 2008-05-02 Tidpunkt: 19:41:20
Blogg/URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0