Nära nära

Elsk har skruvat ner sänggaveln och alla hyllor i vårt rum utom en, den som ska till mamma. Tänkte ta den allra sist för den är det ju "minst" bråttom med sas.
Har tömt garderoberna på kläder, packat ner alla torra matvaror och alla köksgrejjor utom kaffebryggaren och micron.
Elsk ska packa sina kläder snart, sen ska vi hämta släpvagnen.
Kommer ha lite kläder som måste packas imorgon för de hänger på tork och var inte torra ännu.
Känns som att man glömt massor, men det kommer säkert kännas bättre när man ser att det börjar tömmas här för då är det ju lättare att kolla också.


Förresten så hade jag ju köpt en grimma till Dusty hösten 2006, som han skulle få när han flyttade upp hit. Maj 2007 flyttade han hit och då hittade jag ej grimman. Men nu ett år senare har jag äntligen hittat den.

Vi köpte ett duschdraperi och en duschdraperi-stång idag, det fanns en sån jag ville ha! Borde bli klockrent. Känns som att toan och köket är viktigast så man kan duscha och äta.

Men nu ska jag åka till Dust och packa honom.. om jag orkar för jag ska upp vid 0500 imorrn...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0