En underbar dag

Har inte sovit många timmar inatt, av någon konstig anledning. Låg vaken lääänge och läste och sen ännu lääängre och försökte somna. Vaknade iaf när väckaren ringde 6.30 och pallrade mig ut till stallet.
Ut med hästarna, mocka åt Dust, fixa foder åt Dust. Städa de områden som ska städas och sen iväg mot Husum.
Väckte där upp Elsk vid 10 tiden, men han var ganska trött och seg så vi tog det lugnt. Duschade och åt lunch och försökte få tag på Paps men hans mobil gick inte att nå. Så vi chansade och åkte hem till honom ändå och då hade han ju precis kommit hem!
Åkte iväg på friluftsmässan men det var inget speciellt. Kikade in i souvenir shopen och där handlade jag en kylbag(vilket vi behövde) och flip flops med MoDo motiv för 40 kr. Samt att jag hittade en tröja på rea som Elsk lovade mig att handla :)
Sen åkte vi hem till far och grillade, mycket mumsigt! Åt jordgubbar och grädde till efterrätt! Ännu mera mums!
For till Husum och hämtade den andra bilen och fick då med oss L upp, och han var så snäll och körde så jag slapp köra! :)
Men nu ska jag se om jag kan somna, annars får jag läsa lite till :P Har ju stallet imorgon bitti med. Tänkte skritta Dust en sväng också och se hur benet mår!

Helt klart en härlig dag!
(hann med att handla betfor och en leksaks råtta på Granngården också, kissarna är tokiga i råttan bägge två!)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0