Den blev ett kap tillslut

När G&C var här i höstas och tävlade på SURF, passade jag på att köpa en i mitt tycke skitsnygg väst, för ynka 100kr. Dock så var den alldeles för liten då, jag kunde inte stänga den. Men jag gillade den ändå, och tänkte ärsch jag tar chansen.
Plockade fram den idag, och guess what?! Den passar... :D Yippie!!!

Har nu hela 4 par jeans jag kan ha, motför tidigare 1 par... :) GLAD!


Skrittade ut en kortis på Dust, vi tog fel väg, det var typ superblött så vi fick plöja ner några träd för att ta oss tillbaka, sen for vi upp i skogen en annan väg, och sen hem igen. Var mysigt ändå, också fick han beta lite grönt innan :) Mums sa han!

Men nu, jobb! Ses/hörs ikväll/natt :D

(1 kväll kvar efter denna, sen helg :D yes! )

Kommentarer
Angelica

Grattis! Bra kämpat tjejen, du är skitsnygg, men det vet du ju redan om ;)

Datum: 2008-05-07 Tidpunkt: 18:39:31
vansinnet

Jag önskar att jag kunde ha mina smaljeans snart.

Datum: 2008-05-07 Tidpunkt: 22:37:51
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0