Besök

Idag har vi haft besök av Mamma & L. Det var trevligt! :)
Och jag har varit duktig och pantat alla burkar! Det var också trevligt, för nu luktar det bättre i köket också :)
Sen gick jag och hämtade ut min bokbeställning på Ica, så nu har jag 3 nya böcker att läsa. Har snart läst hälften ur en den verkar riktigt bra.
Elsk har åkt till Husum, Grabb-kväll tror jag ;) Jag har stallet imorgon så jag kunde inte åka med. Fast mamma är ju på dans och pappa har pokerkväll och lillebror vet jag inte vad han gör så jag hade väl inte kunnat träffa någon ändå.
Har varit till Dust också. Sen en sväng förbi R´s jobb och där var både han och A. Trevligt!

Längtar till betessäsongen börjar. Så mycket enklare allt är då!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa min bok och sen ska jag väl försöka sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon!

Kommentarer
Fia

Svar: Legat-Duell. Han är född 93 och en riktig gentleman! =)
Försökte lista ut genom att kika lite på din blogg vem du är, men jag behöver nog lite hjälp med det ;p

Datum: 2008-05-09 Tidpunkt: 23:11:04
Blogg/URL: http://guldfisk456.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0