Dagen

Imorse var jag uppe med tuppen, jag hade ju utsläppet i stallet.
Märks dock att det saknas 2 hästar, det gick mkt fortare än sist.
När jag hade donat klart och Dust ätit upp sin frukost så red vi ett pass på banan. Han tycker nog att jag var jobbig, för han ville bocka lite med mig. Men, han kom på andra tankar. Red mkt övergångar o så, han var riktigt fin efter ett tag, men tror att underlaget är lite väl halkigt för honom, vet ju att han inte gillar sånt.
Imorrn ska vi ut i skogen o busa! :)
Har blivit dunderförkyld, men har köpt nässpray och sinova, här blir det ingen bihåleinflammation inte! :p
Ska snabba mig att dammsuga nu, ska se dressyren på svt 24 kl 20!!

Ha en trevlig lördags kväll!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0