Underbar helg med min mamma

Åter i verkligheten efter en underbar helg med min mamma.
Blir bara ett snabbt inlägg just nu för jag ska alldeles strax åka till jobbet. Har iallafall besiktat bilen idag, blev ombes men det var på HC och CO värdena så det är jag ändå nöjd med, allt jobb R och Paps gjort lönade sig för han sa absolut ingenting om det dom fixat!
Har även varit på Gå & Löp kliniken, det gick bra och fort, får hämta mina skor om en månad ca fast vet inte om vi kan då, kanske är på semester lika gärna. Får se.

Får blogga om vår helg senare för jag hinner inte nu, men, jag vill inte jobba för jag VILL TILLBAKA!!!

<3

Kommentarer
Leif

Tack, min vän för att du ville komma.....

Datum: 2008-06-30 Tidpunkt: 16:17:43
Angelica

jaa, stockholm är lätt att sakna ;)

Datum: 2008-06-30 Tidpunkt: 21:19:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0