Promenad på G

Trodde ju att det tråkiga vädret skulle sätta stopp för min och A´s promenad men till min glädje så verkar det som att solen nu skiner! :)

Blev ju väldigt blött när jag gick med Dust och hade lyckats ta crocsen, vet inte vad jag tänkte på direkt :S
Han blev väldigt glad iaf över att få komma tillbaka till betet, inatt ska dom få gå hela natten så ska vi se hur det fungerar. Han var då väldigt mån om att de andra hästarna inte fick försvinna, han gnäggade efter dom när vi hamnade på andra sidan en stor gran och han inte såg dem :P Söt Dust!
Idag fick han kortison också. Får hoppas att den går i honom!
Köpte jordgubbar idag, svenska. Så goda faktiskt! :) Mums!

Nej, nu ringer nog A snart så bäst att ta på sig ett par torra strumpor och en annan tröjja kanske :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0