Lite irri

Enligt Telia skulle det ju krävas en tekniker för att få telefonen att fungera. Han skulle komma igår, så jag sa att jag inte kunde åka till Dust igår och höll mig hemma hela dagen. Inte dök den jäveln upp inte! Blir så fasansfullt förbannad på Telia, att de alltid ska strula, kan inte något gå smidigt ibland iallafall? Måste ringa dem och vara arg snart men har inga pengar på mobilen heller så jag kan inte ringa hemifrån.

Veterinären ringde och väckte mig igår han skulle ut till Stöcke så hade Dust stått kvar där hade han kikat på honom igår. Typiskt! Får se om han har tid att komma ut till Hissjö. Ska kika hur hans ben ser ut nu när han sovit ute kan ju må mycket bättre.

Har packat in alla kläder snart, fy tusan vad jobbigt. Märker dock att det saknas en del så vi måste leta hemma hos D. Kan ju ha hamnat i hans tvättkorg eller så!

Vet fortfarande inte vars hyran ska betalas eller vad parkeringarna kostar. Måste försöka få tag på hyresvärden också alltså. Alldeles för mycket att göra känns det som!

Elsk skruvade ihop vardagsrumsbordet igår och satte ihop sofforna. Blev mysigt. Längtar tills tvn och tvbänken är uppe också!!

Nej ska ta och dricka upp mitt kaffe och sedan åka ut till Dusty!

Kommentarer
Johanna

Vad roligt att ni börjar få lite ordning i lägenheten, och att ha fått en egen överhuvudtaget. Får komma upp någon gång här i sommar. Puss (lägg gärna upp lite bilder på den)

Datum: 2008-06-03 Tidpunkt: 20:21:51
Fia

Vad roligt att ni börjar komma igång i lägenheten, men tråkigt med telia, men det löser sig nog, hade ni haft Com Hem hade jag kunnat fixa :P

Datum: 2008-06-03 Tidpunkt: 21:09:09
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0