Ingen semesterlön

Hade inte fått ut någon semesterlön, ska ringa imorgon och fråga varför. Det gör ingenting om jag får den nästa månad, då har vi ju semester så det är bara bra att ha pengarna kvar, men VARFÖR fick jag den inte nu när man skulle?
Och man inser ju att man inte ska jobba övertid när man är anställd hos Manpower, kollade på lönebeskedet nu, jag fick 43kr extra/timme när jag jobbade övertid. Så de där 20 timmarna gav 909 kr FÖRE skatt. Jaha, på Astra tjänar jag typ nästan 300 kr i timmen när jag jobbar övertid. Då är det VÄRT det. Jag har alltså slitit så förbannat i onödan. Ojoj nu blev jag upprörd igen... MORR

Kommentarer
Emily

Dumt av mig, nästa gång ska jag höra av mig. O det gör inget om du inte kan hålla i bäbisar, det kunde inte jag heller när N föddes, men man lär sig.

Datum: 2008-06-25 Tidpunkt: 18:05:53
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Maria

Jag förstår din irritation!!! Inte skulle jag då ha jobbat för den struntlönen!!! 43kr för ÖVERTID!!??? Är dom dum i HELA HUVET, eller!!???? Hoppas det ordnar sig för dig! Kram

Datum: 2008-06-25 Tidpunkt: 19:36:52
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Emily

Tack vännen, du är snäll. Fast brösten skulle jag gärna vara utan. Inte lätt att hitta BH:ar plus att man måste ha dubbla sportbehåar när man ska rida, och ÄNDÅ skumpar dom. Suck! Jag tror att jag ska göra en förminskning sen när Nikki fått ett syskon.

Datum: 2008-06-25 Tidpunkt: 20:50:19
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Curant

Jo åren rusar iväg...

Curre är kvar här hemma... Har ju lite svårt att slita mig ifrån honom ;) Sen så har L fått börja sätta igång sin häst. Jag hoppas kunna rida lite när jag snart får semester. Kvällarna är ju långa...

Datum: 2008-06-25 Tidpunkt: 22:01:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0