Inga hästar i hagen

Har varit hos Dust idag, döm om min förvåning när det inte var några hästar i hagen. Tur att jag är ganska snabbtänkt, så jag for till det andra betet och där var dom ju, de hade glömt att tala om för mig att hästarna flyttat!
Dust var väldigt angripen av flugor så jag smorde in honom med det lilla jag hade kvar av flugmedlet måste köpa nytt. Han hade fel grimma också så jag antar att han tagit av sig den andra i den gamla hagen, måste åka dit och leta den sen, för han hade rätt mkt flugor i kring ögonen.
Tycker att benet är väldigt svullet nu, men han har ju sprungit en del nu i början eftersom den lilla hästen jagar iväg honom. Dock så är benet ändå bättre än innan han fick kortison så han har ju iallafall reagerat på det. Måste försöka tvätta benen på nått sätt han har sprungit i nån skit så de är alldeles bruna!

Har nyss varit och tränat bodypump, kom precis hem. Har slängt i mig lite lunch och ska hoppa i duschen.

Imorrn eller på tors måste jag hinna ta mig till gå&löp kliniken  också, jag vill ha mina skor så fort som möjligt för det gör så ont i mina knän. Trodde först det var träningen som gjorde så att det gjorde ont men det är det inte, det är jobbet..

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0