Förbannad

Hur i hela helvetet kan jag få 1000kr MER i lön, när jag har jobbat typ 20 övertidstimmar och dessutom skulle få min semesterersättning? Bara semesterlönen ska ju vara en månadslön.

Det var ju denna lön som skulle göra så att vi kunde åka till Norge på semester, och göra roliga saker överhuvudtaget på semestern. Plus köpa grejjor till lägenheten och kanske spara en slant. Också fick jag 1000kr mer?! Jag förstår inte alls, dessutom har jag inte fått något lönebesked, jag måste få se det först, men jag kan inte förstå hur man kan få typ lika mycket pengar när man jobbat mer och ska få semesterlön?
Hoppas att jag har sådan tur att de glömt att betala ut semesterlönen. Det vore det bästa. Men är den medräknad också, ja då får vi nog vackert sitta hemma i sommar.


Dessutom brände jag fast bacon och ägg i stekpannan när jag skulle göra frukost och vi har ingen köksfläkt så det är alldeles rökigt här inne. BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Kommentarer
Angelica

Men, va konstigt! Hoppas det har blivit fel!

Datum: 2008-06-25 Tidpunkt: 11:00:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0