Ursch

Vilket urtråkigt väder alltså!! Nog för att man säger "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder". Men jag tycker inte riktigt att spöregn är nått annat än dåligt väder.

Nu har radio&tvtjänst börjat ringa också. Ringde mig igår kväll, typ vid halv 9-9. Bläk!!


Dust ben var mindre svullet, så det går åt rätt håll iaf. Men han är fortfarande mkt svullen. Tvättade och sprayade på sårspray igen iaf. Åker ut ikväll med, efter träning.

Hade inte tvättstuga igår, det är imorrn. Pinsamt! Jag som hade gjort i ordning allt och gått dit, haha. Fick erbjudande om att tvätta när hon var klar som hade igår men det blev aldrig av att jag orkade gå ner.. det är drygt att tvätta!!

Kisse sitter i fönstret och spanar ut. Hon är så söt! Snart flyttar dom till Paps på semester! Längtar!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0