Snyft, min lilla bil

Ja, efter att ha tillbringat gårdagen hos R i verkstaden så var det bara att köra hem bilen, med beskedet att den inte går att fixa. Jag som ville så gärna.. och dessutom behöver en bil.
Jag hoppas att vi hinner lösa detta innan jobbet börjar, får då blir det jobbigt. Men det känns otroligt jobbigt att ha det hängandes över sig också. Man kommer ju liksom tänka på det hela semestern, hur ska jag ta mig till jobbet...
Skönt att Dusty är hos Pappa annars hade jag varit tvungen att komma på hur jag skulle ha tagit mig ut till honom också.. Det slipper jag ju tänka på iallafall..

Får se hur vi ska lösa detta..bilar finns det ju gott om som svärfar säger..
men för mig fanns det ju bara en bil..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0