Nu är begravningen bortgjord

Så var begravningen bortgjord. Den blev jobbigare än jag trodde faktiskt.
Men nu är det ju bortgjort iallafall.
De andra gick till farmor och farfars grav. Jag har inte ens varit dit än. Men ibland känns det som att jag inte riktigt vill faktiskt..

Min bil har blivit knäpp det går inte att vrida om nyckeln när man ska starta den så pappa fick hjälpa mig vid kyrkan och nu får Elsk ta sig en titt på den sen för tänk om det blir så när jag ska till jobbet!

Nu ska vi snart starta grillen, vi hade glömt att köpa tändvätska så vi väntar på Elsk som kommer med det + en vinöppnare för det hade vi inte heller. Sen lär det väl börja dyka upp folk snart, inflyttningsfest ju! =) Också ska vi + S och lillebror grilla kyckling, blir mumma :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Curant

Tråkigt med begravningar... Blä...

Dess då roligare med inflyttningsfest!!

Du skickade mig för länge sen en länk till youtube där Dutten gjorde ett fint byte. Vill gärna se den igen med hittar inte länken... :(

Datum: 2008-07-04 Tidpunkt: 21:50:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0