Ridsport!

Fick ju en helårsprenumation på Ridsport i julklapp av älsklingen. Han var lite seg med att lägga på lappen på lådan men gjorde det i tisdags. Igår fick jag räkningen, och idag kom första tidningen! Snacka om att de var snabba! Annars är man ju van vid att få vänta en evighet när man skickar in en sån där lapp till nån tidning. Gosh vad jag blev förvånad att det gick så fort!

Sista kvällen idag då, känns riktigt skönt. Var en trög kväll igår då maskinen bara jävlades. Dessutom är det inspektion och jag är väldigt nervös, men har vi tur så är de redan klara när vi börjar. Annars skulle jag få gå och gömma mig på toan ;)
Imorrn är det äntligen fredag, då ska vi åka hem till Paps. Men först ska jag nog mysa lite hos S och sen ska jag ju till Dust också. Funderar på att försöka kliva upp och skjutsa älskling till jobbet så att jag kan ha bilen hela dagen! :)

Klev upp hyffsat tidigt idag, trots att jag var vaken till typ 3 inatt. Haha. Kunde inte sova. Hade tänkt å städa lite idag, men egentligen har jag ingen lust. Jag har ju redan städat lite den här veckan nu är det älsklings tur tycker jag. Fast rättvisast vore väl om jag städade ett rum till så blir det 2 rum kvar.. Vill INTE städa toan så jag borde nog vara snabb på att städa vårat rum så slipper jag det äckligaste ;)

Måste plocka bort julen också, men jag vill INTE. Säkert att man inte kan ha adventsljusstakar i mars?

Kommentarer
Angelica

haha, du är ju för söt...adventsstackar i mars?! :D

Datum: 2008-01-17 Tidpunkt: 20:32:20
i

hihi, jao! det är där jag mår som bäst! (:

Datum: 2008-01-22 Tidpunkt: 20:48:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0