Helgen som gått..

Nu i veckan ska E provrida Dust. Får hoppas att de trivs med varandra. Kom på i sista sekund att jag kanske skulle ringa AL och tala om det, hade totalt glömt bort det igår och det var ju tur att jag ringde när jag gjorde för hon var precis på väg till stallet! Dumma dumma dåliga minne vilken tur att jag hann iaf.
Nu har kissarna race här hemma så de har rivit ut en jävla massa saker. Och tuggat sönder kattsandspåsen som vanligt. Jag förstår inte varför den sär så rolig att tugga på?

Btw, red Dust på ridbanan i lördags och han var så himla fin! :) Superpigg och glad bockade i galoppen tom. Knashäst!

I lördags var Paps här och de skruvade i hans bil men de hann inte bli klara så han kommer på fredag också. Också var vi ett gäng på Club Rewind och Marmeladorkestern i lördags också. Marmelad var lika bra som vanligt :) Nu hade de nya låtar också! :D

Börjar tidigare idag, har någon utbildning jag måste gå så klockan 13 börjar jag. Innebär iaf att jag får sluta kl 22 och det är ju bra :D Så då ska älskling hämta mig!

Nej, ska nog gå och städa upp lite efter kissarna och sätta igång en tvätt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0