Äntligen helg!

Men jag får inte sova ut ändå, för jag har utsläppshelgen i stallet. Är väl iofs lika bra, då jag jobbar förmiddag nästa vecka och vänt på dygnet under julledigheten.
Idag åkte S hem och det blev väldigt tomt. Men vi har planer på att åka ner till henne under påsken. Skulle vara så mysigt!
Har varit tungt att jobba denna vecka, trots att den bara varit 2 dagar lång. Ikväll fick jag gå hem 1 timme tidigare eftersom jag har en utbildning på måndag som gör att jag jobbar 1 timme längre. Skönt att komma hem tidigare!
Ska gå och röja lite snabbt på vårt rum nu så att pappa kan komma in dit och hjälpa oss sätta upp hyllorna, sen ska jag sova så jag är pigg imorrn när pappa kommer!
Sen fyller ju andra S år imorrn också, så på kvällen ska vi på fest hos henne för att fira det. Men som sagt har jag ju utsläppshelg så jag lär nog försöka åka hem tidigt. Vill ju inte försova mig första gången direkt!

Trevlig helg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0