Vackert väder..

Idag tog Dusten och jag oss en mysig skritt-tur i det vackra vädret. Fåglarna kvittrade och solen sken, kan det bli bättre? :)
Konstigt dock, detta ska ju vara årets kallaste månad. Jag har fortfarande inte använt långkalsonger när jag ridit! Knepig vinter detta..

Ska strax bege mig mot jobbet. Har hängt lite tvätt och tagit mig en lång dusch, det var härligt. Men nu börjar man ju gruva sig igen fast jag försöker att inte tänka på det. Hatar att jobba kväll! Enda fördelen är att man kan rida när det är ljust men då känner jag mig så stressad istället. Snart är det ju ljust när man kommer hem också så.
Aja, det är ju bara 4 dagar så man får ju härda ut.

Får hoppas att det går bra för paps på besiktningen idag! Håller tummarna..

Kommentarer
Paps

Gick bara fint!!!!

Datum: 2008-02-11 Tidpunkt: 16:02:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0