Om jag vore rik..

...så skulle jag be G att jag fick ha Curre på foder nu, för innom kort blir det en plats ledig i mitt stall! Och detta är ju faktiskt ett sånt stall där man kan ha två hästar för man behöver ju bara ha 2 helger på 6 veckor då. Inte som ett stall där man måste dit två gånger om dagen, som i förra jag stod i.

åååh, jag önskar att jag vore rik. Fatta vad nice det hade varit då kanske det hade blivit RIKTIGT kul att rida igen!


Men nu är jag ju fattig så. dubbla stallhyror klarade vi en månad, men knappast fler. Suck.!


Kommentarer
Curant

Självklart hade du fått ta honom.... Ett tag iaf...

Datum: 2008-02-07 Tidpunkt: 22:07:18
cilla

Ja det var inte länge sedan du o sofie fyllde 18, tiden går alltför fort tycker jag. Hoppas du har det bra längesedan jag såg dig tycker jag, lite synd att man tappar bort er när ni växer upp o försvinner
kram

Datum: 2008-02-08 Tidpunkt: 10:17:47
Blogg/URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0