Kattrace

Kisse e söt..men ganska galen :P Hon satt innanför duschdraperiet när jag duschade :) Men sen har hon flögit runt i värste racet här, och knövlat ihop mattan och sprungit in i väggen och haft sej. Det bara rasslar!

Knaskisse!

Klev upp tidigt idag, for med fika till Elsk och åt frukost med honom på hans fika. Sen åkte jag på Granngården för då hade dom öppnat och köpte foder till Dust. Sen till stallet. Men då fick jag vänta på skottkärran så länge så jag blev så stressad så jag red inte. Får ta det imorgon istället. Blir nog kanoners det!

Snart, snart, ska vi se Kent! Längtar!

Kommentarer
zaq

Ja huvva vad det pirrar i kroppen av längtan ska bli sååå kul att se/höra dem...
Våga vara rädd...

Datum: 2008-02-26 Tidpunkt: 13:24:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0