Ingen provridning i dag heller..

Det är ju typiskt, det blir ingen som kommer och provrider idag heller. Vilket faktiskt innebär att jag i onödan legat hemma och väntat, jag kunde ju ha ridit i morse då! Jaja, ska snart ta och fara ut dit och vara där tills det är dags att hämta älskling på jobbet.
Blev bjuden på mat idag av älsklings chef, så nice! Följde med när älskling skulle beställa lunch också beställde jag också och åt med dem och när jag skulle betala så sa han bara - jag bjuder på det :D

Nu har jag en väldigt gosig kisse hos mig. Hon pratar och spinner och vet inte riktigt vars hon ska ta vägen tror jag. Knaskatt!

Btw, jag fick rosor igår. ROSA. och choklad. MASSOR med choklad. Bla 85% belgisk choklad. Älskling han vet vad jag vill ha :p

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0