Alla hjärtans dag <3

Idag har Dusten fått klä av sig lite ;) och det tyckte han var skönt! Så när jag lämnade honom stod han och njöt i solen :) Skönt att slippa tjockt vintertäcke med hals antar jag. Få lite luft i pälsen!
Det blåser storm idag igen men jag tror att vinden börjar mojna lite iallafall. Igår var det ju hemskt!
Sista arbetsdagen denna vecka idag, känns skönt. Inga chefer på jobbet heller, dom har nån planeringsdag :P
Nu sitter Zelda och glor på mig hon är sur för att hon inte får stå och stampa på datorn. Men hon fattar ju inte att hon är i vägen när hon aldrig lägger sig ner :P Knaskatt!

Ska hoppa i duschen och sen gå och köpa rosor till älskling. Kanske orkar städa lite också, annars tar jag det imorgon, är ju ledig HELA dagen :D

Kommentarer
Paintedlove

Ha en bra alla hjärtansdag! :)

Datum: 2008-02-14 Tidpunkt: 11:42:22
Blogg/URL: http://paintedlove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0