Svårt att komma på en passande rubrik

Nu har jag varit och bytt mina spinningskor till rätt storlek! Känns kalasbra och jag längtar tills jag får prova dom!
Skulle åka in till stan och gå till skomakaren med mina Uggs också men jag hittade ingen parkering så jag får ta det en annan dag. Är nog skönt att slippa trängas med folk också. Fast jag vill helst kunna använda dem nu men det är ju tur att det inte är så kallt ute så jag klarar mig med skinnstövlarna ett par dagar till.
For in på Jula en sväng också för jag tänkte köpa såna skor som mormor hade till stallet som jag fick låna när jag var där, dom var så himla sköna. Men det var inget erbjudande på dom nu så dom var ganska dyra så då blev jag snål. Får helt enkelt klara mig med mina ett tag till. Är så jobbigt bara för dom är så låga så jag får så mycket hö och spån i dom som följer med in i lägenheten, det är inget skoj!
Tänkte läsa lite i min bok nu som jag fick av mamma i julklapp och sen ska jag pallra mig iväg ut till Dusty. Känns lite jobbigt att åka dit faktiskt nu när man varit "ledig" så länge men känns ju alltid bättre när man väl åkt. Är ju det där med att ta sig från soffan ner till bilen som brukar vara jobbigt ;)

Ikväll ska vi åka och handla mat till nyår och fyrverkerier. :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0