Sova?!

Ja, det kanske är nått som jag borde ta och göra.
Men jag fastnade som vanligt framför datorn, för Elsk han sov när jag kom hem med chokladen han hade beställt. Eller han mumlade lite vimsigt nått osammanhängande som jag inte alls förstod.
Har varit sjukt kul att jobba idag faktiskt, vi var busiga och ordnade lite julpynt. Kände oss riktigt kreativa när vi fick ihop en adventsstjärna, en adventsljusstake och en tomte av kartong, påse, tejp och lim. Hihi. Så kvällen har faktiskt gått riktigt fort, och lite flex blev det allt också, tror vi var kvar 10 minuter längre idag med.. Har över 3 timmar plus nu =) Kanoners!

Men, som sagt så borde jag börja leta åt sängen. Men jag skulle nog kunna tillbringa hela natten här. För jag är pigg som en mört. Ska gosa ner mig hos Elsk så kanske jag somnar.

Så, godnatt på er, ses imorrn!

Kommentarer
Kusin E

Lugnt=) jag har lärt mig att acceptera det, så det var inget bekymmer=) ha det!

Datum: 2008-12-03 Tidpunkt: 11:08:44
Blogg/URL: http://eyliiin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0