Sååååå seg

Kom såklart inte direkt i säng när jag tänkte, suck.
Är megasuperduper trött nu. Vill bara sova och drömmer om den sovmorgon jag äntligen får, på måndag.

Måste, måste verkligen lägga mig tidigare ikväll. Och hoppas på att få somna på en gång. Låg vaken ganska länge igår.

Hatar när man är så trött så man bara fryser!

Kommer vara helt död på söndag morgon, då har jag jobbat 6 dagar och klivit upp tidigt 7 dagar i rad. Dessutom med firmafest och julbord på lördag kväll. Kommer ju knappast bli en tidig kväll!!

Nej nu måste jag rycka upp mig och åka till jobbet!

Kommentarer
vansinnet

Usch vad jobbigt att var så trött. Sjäv känner ja mig faktiskt utvilad. Nikki har sovi bra två nätter i rad nu, det är så skööönt.



Hoppas du snart får sova. Kram!

Datum: 2008-12-11 Tidpunkt: 09:45:10
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0