Mysig dag

Har haft en jättemysig dag med julklappshopping med Paps. Vi var ganska effektiva faktiskt och hittade våra klappar rätt snabbt!
Fikade på Kafé station, mkt mysigt.
Och det bästa av allt är att jag fick mina efterlängtade Uggs (äkta!!) av min far i julklapp i förskott!! Har impregnerat dem nu så jag kan börja använda dem redan imorgon! Yippie!! Tack underbara Paps, helt underbar julklapp!!

Åt sen pizza med Paps, Elsk och S. Sen åkte Paps hem och Elsk till Husum för att fira L. S stannade med mig och vi åkte till stallet. Ursch vad min häst är skitig, jag måste verkligen tvätta hans svans och bak. Han verkar va så lös i magen nu, förstår inte varför?!...

Sen handlade vi lite godis och for hem för att se Idol. Korkade upp vinet och värmde på Blossa 08 glöggen så nu är den invigd! Tyckte att den var riktigt god faktiskt, men jag gillade den nog nästan bättre kall faktiskt. Tyckte alkoholsmaken blev lite för stark när den var varm!
Nu har S gått och lagt sig och jag var lite för pigg så jag tog med mig datorn i sängen, men ska strax sova, har tvättid imorgon och det vore ju bra om jag tvättade faktiskt!
Sen hoppas jag att Elsk kommer hem ganska tidigt så jag får pussa på han. Också kommer mamma! Vi ska på julmarknaden på Gammlia det ska bli så himla mysigt!!

Sov gott! ♥

Kommentarer
Mamma...

Jaa, det ska bli så himla mys att få gå på marknaden med dig! Snart kommer jag!

Kram-kram!

Datum: 2008-12-06 Tidpunkt: 09:13:38
Paps

Tack för en trevlig dag gumman min!Det var mysigt

Datum: 2008-12-06 Tidpunkt: 11:34:10
Monixx

Inte fel med ett par Uggs i julklapp hörru! Och en tidig sådan dessutom. Helt perfekt kan jag tänka mig!

Ha en bra helg på dig!

Kram

Datum: 2008-12-06 Tidpunkt: 12:38:07
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0