Lite duktig iallafall

Sådärja, nu har jag varit riktigt duktig.
Har slagit in alla klapparna jag kom hem med idag.
Samt tömt kissarnas toa, skurat den ordentligt och fyllt på med ren ny sand. Sån där kristallsand tänkte vi testa igen och se om det luktar lite mindre. För det är inte så kul när man äter middag och Vicky går på toa, då tappar man matlusten. Men Zelda märker man aldrig av faktiskt.
Får väl se om det blir någon skillnad.

Zelda har iallfall hjälpt mig slå in julklappar och hon spanade nyfiket in påsarna för att se om det var något till henne!
Knasiga söta katt!

Nu börjar jag bli hungrig, har lite ont i huvudet med :(
Vi som ska städa ikväll, får se hur bra det går. Har ju hela helgen på oss som tur är men man vill ju helst göra bort det på en gång så man kan slappa sen.

Kommentarer
britten

Trevlig helg på dig

Datum: 2008-12-19 Tidpunkt: 16:27:37
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Bokmalen

Mycket duktig har du varit idag! Vi tillbringade dagen på akuten å nu blir det film. Julklappsinslagning får bli framöver... när det nu blir!??? Trevlig helg! Kramen

Datum: 2008-12-19 Tidpunkt: 21:41:21
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0