Glömde morötterna

Jag glömde Dustens morötter, fy på mig.
Måste komma ihåg dom imorrn.
Åkte och handlade lite efter stallet, Elsk ska göra köttfärssås ikväll och vi hade ingen tomtatkross hemma.
Köpte julskinka också, sån som är tunna skivor som pålägg. MUMS vad gott det var.

Nu ska jag åka till jobb. Hade ju tänkt sätta upp min julgran idag men det blev inte idag heller. Känner att jag inte okrar börja pynta den nu så åker hellre till jobbet och tar en kaffe innan vi börjar.
Fick mycket flex igår, stämplade in 20 minuter före och gick väl hem nästan en kvart senare. Nice! Ligger ju dessutom plus nu så då känns det ännu bättre :P

Nej, ska packa matdosan och åka nu täntke jag...

Kommentarer
Kusin E

heeey=) nu har jag uppdaterat med en hel del snuskiga detaljer om min "sjuka" :D hihi. Ha det bra!

Datum: 2008-12-03 Tidpunkt: 00:40:22
Blogg/URL: http://eyliiin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0