Tvättstuga och doktorn

Har tvättstuga idag på morgonen, 7-12. Måste försöka boka in en till tid den här veckan om det går. Har inte tvättat här hemma sen innan semestern!! Vi har ju haft så snälla föräldrar som tvättat kläderna vi haft med oss men det som varit här hemma det låg ju i en överfull tvättkorg. Och torkskåpet tar så lång tid på sig, typ 95min och då är det inte ens säkert att kläderna är torra så det är jättejobbigt när man har mycket som inte kan torktumlas. Får försöka köra mycket 60 tvätt idag.

Fick ringa sjukvårdsrådgivningen igår, chefen var orolig för jag har ju haft ont i huvudet så länge. Sköterskan där tyckte att jag skulle åka till jourhavande på akuten om jag kände att jag inte klarade av att jobba hela kvällen men annars avvakta och ringa Tegs vårdcentral nu på morgonen. Så det har jag gjort och de ska ringa upp mig klockan 09.10 enligt telefonsvararen.

Hoppas jag får en tid typ idag eller imorrn.. men bara för att jag nu ringt läkare kommer säkert huvudvärken att försvinna av sig själv, skulle inte bli förvånad. Men det är väl lika bra att kolla upp den ändå, har ju haft den väldigt länge nu..

Kommentarer
Sofie

Ja det var ju typiskt! Rummet ligger på Mariehemsvägen 15 e ingen aning om vart det är. Ska ringa nu och höra om det är möjligt att få nyckeln tidigare. För inflyttningsdatum är egentligen 1a september..

Har betalt hyran redan så hoppas det inte är några problem =) Nu ska jag läsa lite i mina nya böcker :D Puss

Datum: 2008-08-26 Tidpunkt: 10:29:12
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Emily

Hoppas det inte är ngt allvarligt och att du mår bättre snart.

Datum: 2008-08-26 Tidpunkt: 12:41:56
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0