Söndag igen

Ursch, så var det söndag igen. Mycket tråkigt säger jag.. har ingen lust alls att åka hem!!
Men ska alldeles strax ta Krajna och åka till Paps och återlämna henne samt plocka upp Zelda. Pussa på Dust också helst! <3
Kommer ju tillbaka på fredag, som tur är ;) Ska fira lillebror som blir 18 i helgen! Min lilla lilla stora lillebror. Haha, hur har tiden gått så fort? I mina ögon är han ju fortfarande den där lilla tv-spelsnörden som cyklade runt och fiskade om sommrarna och sen spelade tv-spel hela dagarna. Och grät när han förlorade! Hur kan han ha blivit så stor? Nu kan vi tillochmed gå på krogen tillsammans! (heh, det blir kul) Min stora stora lillebror, jag älskar dig!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0