Röntgen

Den här gången kändes det som att läkaren verkligen lyssnade. Jag fick remiss till röntgen av bihålorna och fick åka upp till sjukhuset på en gång för att röntga. Tyvärr hittade de inget i bihålorna.
Har tid hos doktorn imorgon igen så vi får väl se vad som händer.

Fick en bild av Paps på min fina Dust alldeles nyss! Vilket påminner mig om att jag måste gå ner i förrådet och kika om jag har några lindor där eller om alla är ute i stallet. För jag skulle behöva linda Dust. Har ju läst på lite om gaffelbandsskador och flera gånger påpekas det att det är bra med stöd från en linda. Även zinkbandage kunde vara bra. Men det hade de inte på apoteket på sjukhuset men de trodde att dom hade det på Strömpilen. Får se om jag kan åka dit imorgon jag vet inte.. känns dumt att åka runt en massa när man ska vara hemma och vila.. fast till apoteket borde man ju kunna åka iofs.

Nu ska jag vänta på att Elsk ska se klart på tv så att vi kan hänga upp dushdraperistången sen. Hoppas att det blir av ikväll iaf..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0