Mera käk åt Dust

Gick vara att vara chaufför igår, var dock väldigt trött och frös som tusan när vi kom hem. Inte så konstigt upptäckte jag då jag kollade på termometern, det var endast 3 grader ute!!! Kom iofs hem kl 05 men ändå..


Idag har jag och Paps stängt ut hagen åt Dusty så han har lite mer käk. Han verkade mycket nöjd när han kom strosande och upptäckte att det blivit större. Ska ta in honom om en stund och linda om bakbenen.
Sen ska vi äta middag hos paps och efter det kommer S&R med oss upp till Umeå. :) Blir nog nice!

Kommentarer
Mia

Ja det var roligt =) tyvärr kan jag inte hitta artikeln på nätet :(

Datum: 2008-08-31 Tidpunkt: 15:28:54
Blogg/URL: http://knasboll999.blogg.se/
Mia

Tack =) vad har hänt med honom då? Förstår att du blir ridsugen jag skulle inte klara en dag utan att få rida ;)

Datum: 2008-09-01 Tidpunkt: 07:51:25
Blogg/URL: http://knasboll999.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0